تحویل اکسپرس

تحویل فوری و سالم محصول

پرداخت مطمئن

پرداخت از طریق درگاه معتبر

ضمانت کیفیت

تضمین بالاترین کیفیت محصولات

پشتیبانی

پشتیبانی تلفنی
پايان نامه مدل سرآمدي EFQM و بررسي ميزان اثر بخشي و شناسائي كانالهاي ارتباطي بين كاركنان و مديريت


پايان نامه مدل سرآمدي EFQM و بررسي ميزان اثر بخشي و شناسائي كانالهاي ارتباطي بين كاركنان و مديريت چكیدهاین تحقیق قصد دارد تا مبحث EFQM را به طور كامل تشریح نموده و با توجه به اهمیت معیار كاركنان از توانمندسازها در بحث EFQM‌ به بررسي ميزان اثر بخشي و شناسایی كانالهاي دو سویه بين كاركنان و مديريت در شركت هپكو بپردازد و لذا محقق اقدام به تدوین پرسشنامه‌ای نموده است و لذا در راستای رسیدن به اهداف مورد نظر فرضیاتی را تدوین نموده است، این فرضیات شامل:فرضیه اول: كاركنان كانالهاي ارتباطي دو سویه موجود را كافی می‌دانند فرضیه دوم: كاركنان بر این اعتقادند كه سازمان برای نظراتشان ارزش قائل می‌شودفرضیه سوم: برگزاری جلسات تعاملی بين مديريت و كاركنان در بهبود روابط ك

ادامه مطلب  
بررسي مدل سرآمدي EFQM و بررسي ميزان اثر بخشي و شناسائي كانالهاي ارتباطي بين كاركنان و مديريت


چكیدهاین تحقیق قصد دارد تا مبحث EFQM را به طور كامل تشریح نموده و با توجه به اهمیت معیار كاركنان از توانمندسازها در بحث EFQM‌ به بررسي ميزان اثر بخشي و شناسایی كانالهاي دو سویه بين كاركنان و مديريت در شركت هپكو بپردازد و لذا محقق اقدام به تدوین پرسشنامه‌ای نموده است و لذا در راستای رسیدن به اهداف مورد نظر فرضیاتی را تدوین نموده است، این فرضیات شامل:1-         فرضیه اول: كاركنان كانالهاي ارتباطي دو سویه موجود را كافی می‌دانند 2-         فرضیه دوم: كاركنان بر این اعتقادند كه سازمان برای نظراتشان ارزش قائل می‌شود3-         فرضیه سوم: برگزاری ج

ادامه مطلب  
دانلود تحقیق مدل سرآمدي EFQM و بررسي ميزان اثر بخشي و شناسائي كانالهاي ارتباطي بين كاركنان و مديريت در شركت هپكو


چكیده:این تحقیق قصد دارد تا مبحث EFQM را به طور كامل تشریح نموده و با توجه به اهمیت معیار كاركنان از توانمندسازها در بحث EFQM‌ به بررسي ميزان اثر بخشي و شناسایی كانالهاي دو سویه بين كاركنان و مديريت در شركت هپكو بپردازد و لذا محقق اقدام به تدوین پرسشنامه‌ای نموده است و لذا در راستای رسیدن به اهداف مورد نظر فرضیاتی را تدوین نموده است، این فرضیات شامل:1-    فرضیه اول: كاركنان كانالهاي ارتباطي دو سویه موجود را كافی می‌دانند 2-    فرضیه دوم: كاركنان بر این اعتقادند كه سازمان برای نظراتشان ارزش قائل می‌شود3-    فرضیه سوم: برگزاری جلسات تعاملی بين مديريت و كاركنان در بهبود روابط كاری موثر است4- 

ادامه مطلب  
پروژه مهندسی صنایع، مدل سرآمدي EFQM و بررسي ميزان اثر بخشي و شناسائي كانالهاي ارتباطي بين كاركنان و مديريت در شركت هپكو


چكیدهاین تحقیق قصد دارد تا مبحث EFQM را به طور كامل تشریح نموده و با توجه به اهمیت معیار كاركنان از توانمندسازها در بحث EFQM‌ به بررسي ميزان اثر بخشي و شناسایی كانالهاي دو سویه بين كاركنان و مديريت در شركت هپكو بپردازد و لذا محقق اقدام به تدوین پرسشنامه‌ای نموده است و لذا در راستای رسیدن به اهداف مورد نظر فرضیاتی را تدوین نموده است، این فرضیات شامل:فرضیه اول: كاركنان كانالهاي ارتباطي دو سویه موجود را كافی می‌دانند فرضیه دوم: كاركنان بر این اعتقادند كه سازمان برای نظراتشان ارزش قائل می‌شودفرضیه سوم: برگزاری جلسات تعاملی بين مديريت و كاركنان در بهبود روابط كاری موثر است فرضیه چهارم: مدیران در جریان تصمیم‌سازی از نظر كاركنان بهره

ادامه مطلب  
بررسي امكان تشخیص (شناخت) استفاده از تامین مالی خارج از ترازنامه در شركتها


بخشي از متن اصلیدر این پايان نامه بررسي امكان تشخیص (شناخت) استفاده از تامین مالی خارج از ترازنامه در شركتهای پذیرفته شده در بورس توسط حسابرسان مستقل مورد بررسي و پژوهش قرار گرفته است که به همراه پروپوزال اصلی، چکیده، فهرست مطالب، متن اصلی و منابع با فرمت word دراختیار شما قرار می گیرد.مساله عمده و اساسی مورد بحث در این پژوهش آگاهی و شناخت نسبت به انواعی از معاملات خارج از تراز نامه ،روشهای رایج مورد استفاده توسط شركتها و در نهایت ارزیابی اینكه آیا حسابرسان قادر به تشخیص این نوع از تامین مالی هستند یا خیر. .با توجه به اینكه معا ملات تامین مالی خارج از تراز نامه انواعی از معا ملاتی هستند كه به صورتی از نمایش كامل از فعا لیتها و رویداد های مالی رخ داده شده در حسابها نشان داده نمی شود این گونه معا

ادامه مطلب  
مدل سرآمدي EFQM و بررسي ميزان اثر بخشي و شناسائي كانالهاي ارتباطي بين كاركنان و مديريت در شركت هپكو


فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات201 فهرست مطالبعناوین صفحهفصل اول (مقدمات و كلیات) مقدمه اهمیت موضوعتعریف موضوعبیان مسئله فرضیات تحقیق اهداف مطالعاتی تاریخچه مطالعاتی تاریخچه كارخانه تعریف اصطلاحات فصل دوم (مرور مطالعاتی)بررسي اجمالی مفاهیم بنیادین سرآمدي در مدل EFQMبررسي اجمالی معیارها در مدل EFQM بررسي اجمالی منطق RADAR و فرآیند كلی ارزیابی در مدل EFQM بررسي اجمالی رهیافتهای مختلف خودارزیابی در مدل EFQM تشریح مفاهیم بنیادین سرآمدي در مدل EFQM معرفی مفاهیمسطوح مختلف سرآمدي در مفاهیم بنیادین مدل EFQM آشنایی با حوزه‌ها و معیارهای مدل EFQM تشریح معیارها و زیر معیارها در مدل EFQM به انضمام توضیحات تشریحی ساختار مدل EFQM‌‌منطق RADAR و جایگا

ادامه مطلب  
پايان نامه مدل سرآمدي EFQM و بررسي ميزان اثر بخشي و شناسائي كانالهاي ارتباطي بين كاركنان و مديريت در شركت هپكو 202 ص


پايان نامه مدل سرآمدي EFQM و بررسي ميزان اثر بخشي و شناسائي كانالهاي ارتباطي بين كاركنان و مديريت در شركت هپكو 202 ص - فایل بصورت word میباشد

ادامه مطلب  
دانلود مقاله کامل درباره اقتصاد ایران


      لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*فرمت فایل: Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)تعداد صفحه :33 بخشي از متن مقالهچکیده :امروزه بنگاه های اقتصادی كشور در فرآیند جهانی شدن و پیوستن به منظومۀ تجارت جهانی كه پیوستنی كه چندان نیز از روی اختیار نیست با چالش های بی شماری مواجه هستند . حضور در بازار های جهانی و حتی باقی ماندن در بازار های داخلی مستلزم رقابت با رقبای قدرت مند است و با توجه به گسترش و پیچیدگی اهداف ، فرآیند ها و ساختار سازمانی در صحنۀ رقابت ، سازمان هایی می توانند به بقای خود ادامه دهند كه نسبت به خواسته ها و انتظارات مشتریان و ذینفعان پاسخگو باشند ، همچنین به سود آوری و ثروت آفرینی به عنوان شاخص های كلیدی و برتر سازمانی توجه كنند .      مدلهای تعالی سازمانی یا سر آمدی

ادامه مطلب  
مقاله مدل سرآمدي EFQM


لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب" فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحات:80چكیدهاین تحقیق قصد دارد تا مبحث EFQM را به طور كامل تشریح نموده و با توجه به اهمیت معیار كاركنان از توانمندسازها در بحث EFQM‌ به بررسي ميزان اثر بخشي و شناسایی كانالهاي دو سویه بين كاركنان و مديريت در شركت هپكو بپردازد و لذا محقق اقدام به تدوین پرسشنامه‌ای نموده است و لذا در راستای رسیدن به اهداف مورد نظر فرضیاتی را تدوین نموده است، این فرضیات شامل:فرضیه اول: كاركنان كانالهاي ارتباطي دو سویه موجود را كافی می‌دانند فرضیه دوم: كاركنان بر این اعتقادند كه سازمان برای نظراتشان ارزش قائل می‌شودفرضیه سوم: برگزاری جلسات تعاملی بين مديريت و كاركنان در بهبود روابط كاری موثر استفرضیه چهارم: مدیران در جریان تصمیم‌سازی از نظر كاركنا

ادامه مطلب  
مدل سرآمدي EFQMوبررسي ميزان اثر بخشي و شناسائي كانالهاي ارتباطي بين كاركنان و مديريت در شركت هپكو


این تحقیق قصد دارد تا مبحث EFQM را به طور كامل تشریح نموده و با توجه به اهمیت معیار كاركنان از توانمندسازها در بحث EFQM‌ به بررسي ميزان اثر بخشي و شناسایی كانالهاي دو سویه بين كاركنان و مديريت در شركت هپكو بپردازد و لذا محقق اقدام به تدوین پرسشنامه‌ای نموده است و لذا در راستای رسیدن به اهداف مورد نظر فرضیاتی را تدوین نموده است، این فرضیات شامل:فرضیه اول: كاركنان كانالهاي ارتباطي دو سویه موجود را كافی می‌دانند فرضیه دوم: كاركنان بر این اعتقادند كه سازمان برای نظراتشان ارزش قائل می‌شودفرضیه سوم: برگزاری جلسات تعاملی بين مديريت و كاركنان در بهبود روابط كاری موثر است  فرضیه چهارم: مدیران در جریان تصمیم‌سازی از نظر كاركنان بهره می‌گیرند فرضیه

ادامه مطلب  
صفحات ادامه نتايج:  1 
logo-samandehi