neosellnoasell yeksell tesell teddsell oxinsell hasansell myufile

تحویل اکسپرس

تحویل فوری و سالم محصول

پرداخت مطمئن

پرداخت از طریق درگاه معتبر

ضمانت کیفیت

تضمین بالاترین کیفیت محصولات

پشتیبانی

پشتیبانی تلفنی
پروژه مدیریت ارتباط با مشتری CRM & ECRM


پایان نامه "مدیریت ارتباط با مشتری CRM & ECRM "‌یک پروژه کامل و علمی در مورد CRM‌ و ECRM میباشد که در 5 فصل کامل و علمی تنظیم گردیده است و به تمام موضوع بطور کامل پرداخته شده است.شما میتوانید برای آشنایی بیشتر و کامل تر از محصول نمونه رایگان آنرا از لینک زیر دانلود کرده و پس از مطالعه و مقایسه کیفیت و سطح علمی پروژه اقدام به خرید آن فرمایید.چکیدهرابطه قوی با مشتریان مهمترین رمز مؤفقیت هر كسب وكار است. اصل و ریشه مفهوم «مدیریت ارتباط با مشتری»این اصل قدیمی است كه «همیشه حق با مشتری است». در چند سال اخیر، افراد دانشگاهی، فروشندگان نرم افزار، مشاوران كسب و كارها در این زمینه در گیر شده اند و مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری كه به معنی تلاش های سازمان جهت ایجاد و ارایه ارزش بالاتر به مشتری است ر

ادامه مطلب  
دانلود پروژه بررسی مدل های طراحی سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)


پروژه بررسی مدل های طراحی سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) پژوهش کامل در برای رشته  فناوری اطلاعات و مدیریت می باشد و در 5 فصل تنظیم شده است. شما میتوانید فهرست مطالب پروژه را در ادامه مشاهده نمایید.پروژه بصورت فایل قابل ویرایش ورد(WORD) در 100 برگه برای رشته های فناوری اطلاعات و مدیریت در پایین همین صفحه قابل دانلود میباشد. شایسته یادآوری است که پروژه از ابتدا تا پایان ویرایش وتنظیم , سکشن بندی (section) ، نوشتن پاورقی (Footnote) و فهرست گذاری اتوماتیک کامل شده وآماده تحویل یا کپی برداری از مطالب مفید آن است.چکیدهسیستم های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) علیرغم توجه زیادی که در طی سال های اخیر به خود جلب نموده اند و اهمیتی که در ساختارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات دا

ادامه مطلب  
پروژه پایانی کارشناسی مدیریت ارتباط با مشتری CRM


 چکیده     رابطه قوی با مشتریان مهمترین رمز مؤفقیت هر كسب وكار است. اصل و ریشه مفهوم «مدیریت ارتباط با مشتری»این اصل قدیمی است كه «همیشه حق با مشتری است». در چند سال اخیر، افراد دانشگاهی، فروشندگان نرم افزار، مشاوران كسب و كارها در این زمینه در گیر شده اند و مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری كه به معنی تلاش های سازمان جهت ایجاد و ارایه ارزش بالاتر به مشتری است را توسعه داده‌اند .     سازمان ها و تشخیص داده اند كه مشتریان مهم ترین داراییشان هستند و به روابط با مشتریان به عنوان مبادلاتی سودمند و متقابل ونیز فرصت هایی كه نیاز به مدیریت دارد، می نگرند.مدیریت ارتباط بامشتری  راهبردی تجاری است که به جذب حفظ و ارتقای مشتری  می پردازد . با اجرای صحی

ادامه مطلب  
دانلود تحقیق بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک صادرات ایران


مقدمه:مدیریت‌ ارتباط با مشتری معادل فارسی Customer Relatioship Management است. رابطه قوی با مشتریان مهمترین رمز مؤفقیت هر كسب وكار است. اصل و ریشه مفهوم «مدیریت ارتباط با مشتری» این اصل قدیمی است كه «همیشه حق با مشتری است». در چند سال اخیر، افراد دانشگاهی، فروشندگان نرم افزار، مشاوران كسب و كارها در این زمینه در گیر شده اند و مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری كه به معنی تلاش های سازمان جهت ایجاد و ارایه ارزش بالاتر به مشتری است را توسعه داده‌اند (Stone & Foss, 2001 و فرزانه، 1385، ص1).سازمان ها و تشخیص داده اند كه مشتریان مهم ترین دارایی شان هستند و به روابط با مشتریان به عنوان مبادلاتی سودمند و متقابل ونیز فرصت هایی كه نیاز به مدیریت دارد، می نگرند (Plako

ادامه مطلب  
بررسی ضرورت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در بانك

بررسی ضرورت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در بانك ------- 67 صفحه بصورت ورد عنوانبررسی ضرورت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در بانك ------- فهرست مطالبچکیده ‌أفصل اول کلیــات تحقیقمقدمه. 31-1)بیان مسئله. 41-2) اهمیت پژوهش... 61-3) سوالات پژوهش... 81-4) اهداف پژوهش: 81-4-1) هدف کلی: 81-4-2) اهداف جزئی: 81-5) فرضیه های پژوهش... 81-6) متغیرهای پژوهش... 81-7) تعریف مفاهیم و اصطلاحات.. 91-8) پیشینه پژوهش... 101-8-1) تحقیقات داخلی: 101-8-2) تحقیقات خارجی: 11فصل دوم: ادبیات تحقیقمقدمه. 142-1)مفهوم مشتری و رضایتمندی مشتری.. 152-2)تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری: 162-2-1)تعریف مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری: 172-2-2)مدیریت ارتباط یکپارچه با مشتری(i-CRM) 172-3)بررسی مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری: 182-4)پیشینه و سیر تکامل م

ادامه مطلب  
دانلود پروژه استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری CRM


پروژه استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری CRM پژوهش کامل در در رشته مدیریت و فناوری اطلاعات ، می باشد و در 5 فصل تنظیم شده است. شما میتوانید فهرست مطالب پروژه را در ادامه مشاهده نمایید.پروژه بصورت فایل قابل ویرایش ورد(WORD) در 50 برگه  در پایین همین صفحه قابل دانلود میباشد. شایسته یادآوری است که پروژه از ابتدا تا پایان ویرایش وتنظیم , سکشن بندی (section) ، نوشتن پاورقی (Footnote) و فهرست گذاری اتوماتیک کامل شده وآماده تحویل یا کپی برداری از مطالب مفید آن است.چکیدهدر روندهای کسب و کاری جدید، به دست آوردن رضایت مشتریان جایگاهی مهم و حیاتی در اهداف سازمانها به خود اختصاص داده است و مدیران ارشدبه خوبی میدانند موفقیت آنها در راه رسیدن به اهداف کلان سازمان، در گرو جلب رضایت مشتریان است. از سوی دیگر نم

ادامه مطلب  
پاورپوینت مدیریت ارتباط مشتری CRM


 دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل:  ppt _ pptx ( قابلیت ویرایش )  قسمتی از اسلاید پاورپوینت :  تعداد اسلاید : 21 صفحهمــــــدیریت ارتبـــــــــــاط با مشتــــــریCRM فهرست مطالب : انواع فناوری CRM مزایای استفاده از سیستم CRM مزایای مشتریان از ایجاد ارتباط مزایای مدیریت ارتباط با مشتری برای سازمانها چالش های اجرایی CRM ویژگی های كاربردی CRM نتیجه گیری تاریخچه CRM تعریف CRM ( مدیریت ارتباط با مشتریان ) موضوعات مورد بحث در CRM اهداف سیستم ارتباط با مشتری ضرورت بکار گیری مراحل ارائه خدمت ، مدیریت ارتباط با مشتری مراحل اجرای CRM سه عنصر اصلی در بالابردن درآمد سازمان تاریخچه : CRM تعریف CRM ( مدیریت ارتباط با مشتریان ) CRM برگرفته از عبارت Customer Relationship Management بوده و در ا

ادامه مطلب  
دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط مشتری CRM


 دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل:  ppt _ pptx ( قابلیت ویرایش )  قسمتی از اسلاید پاورپوینت :  تعداد اسلاید : 21 صفحهمــــــدیریت ارتبـــــــــــاط با مشتــــــریCRM فهرست مطالب : انواع فناوری CRM مزایای استفاده از سیستم CRM مزایای مشتریان از ایجاد ارتباط مزایای مدیریت ارتباط با مشتری برای سازمانها چالش های اجرایی CRM ویژگی های كاربردی CRM نتیجه گیری تاریخچه CRM تعریف CRM ( مدیریت ارتباط با مشتریان ) موضوعات مورد بحث در CRM اهداف سیستم ارتباط با مشتری ضرورت بکار گیری مراحل ارائه خدمت ، مدیریت ارتباط با مشتری مراحل اجرای CRM سه عنصر اصلی در بالابردن درآمد سازمان تاریخچه : CRM تعریف CRM ( مدیریت ارتباط با مشتریان ) CRM برگرفته از عبارت Customer Relationship Management بوده

ادامه مطلب  
ترجمه مقاله بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بر ابعاد عملکرد سازمانی
عنوان انگلیسی مقاله: Assessing the influence of customer relationship management (CRM) dimensions on organization performance An emperical study in the hotel industryعنوان فارسی مقاله: ارزیابی تاثیر مدیریت ارتباط با مشری(CRM) برابعاد عملکرد سازمانی :مطالعه موردی در صنعت هتل مالزیدسته: مدیریتفرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ٢٩جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نماییدترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد._______________________________________چکیده ترجمه:هدف:هدف این مقاله بررسی رابطه بین ابعاد CRM به عنوان مثال مشتری مداری،سازمان CRM،مدیریت دانش و CRM مبتنی بر فناوری و جنه های مختلف عملکرد سازمانی به عنوان م

ادامه مطلب  
بررسی فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک و تاثیر آن بر رشد و سود آوری سازمان (مطالعه موردی بانکهای خصوصی و دولتی شهر کرمانشاه )


تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامیواحد کرمانشاهپایان نامه جهت دریافت مدرک کارشناسی ارشدعنوان:بررسی فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک و تاثیر آن بر رشد و سود آوری سازمان (مطالعه موردی بانکهای خصوصی و دولتی شهر کرمانشاه )فهرست مطالب چکیده: 1 فصل اول:کلیات.. 2 1-1-مقدمه. 3 2-1-بیان مسأله : 4 3-1- اهمیت و ضرورت پژوهش: 5 4-1- جنبه جدید بودن و نوآوری در پژوهش: 6 5-1- اهداف پژوهش: 7 5-1-1-هدف کلی : 7 5-1-2- ا هداف ویژه : 7 5-1-3-هدف کاربردی: 7 6-1- فرضیه‏های تحقیق: 7 7-1- تعریف واژه‏ها و اصطلاحات: 8 8-1- بیان متغیرهای مورد بررسی در قالب یک مدل مفهومی: 10 فصل دوم:

ادامه مطلب  
صفحات ادامه نتايج:  1 
logo-samandehi